Final countdown

Var hemma från skolan igår så Filip tog med ett papper hem från biologin som jag måste göra sen har jag hemprov i religion också. Tänkte ta i tu med det redan imorgon, på onsdag är det andra delen av mattenationella, sen fyller Filip år på torsdag. Sedan vecka 20 ska jag praoa på "jag vet inte vars". Jag har ingen aning om vars jag ska praoa, jag vill ju inte ens praoa! Fast jag såg nu att den veckan vi proar ska jag till Uppsala, eller ja, jag far ju inte förs på torsdagen. Så det blir ju en dags mindre prao i alla fall, sen går jag bara i skolan i några veckor till och gör i princip ingenting.

~

Om exakt 38 dagar kvar är det skolavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0