Första, Andra, Tredje

Mattenationellaaaaa... fan vilket ig det kommer bli där. Eller kanske inte men i alla fall inget mer en g. Men man ska väl vara nöjd med det man får, matte har ju som sagt inte riktigt vart min starka sida de senaste åren. Jag började ju i sjuans mattebok i sexan och det är väl ett bevis på någorlunda bra mattekunskaper? Varför kan inte dom sitta kvar nu också?
Så jag ska väl inte alls ha allt för höga förväntingar, men det är 2 delar kvar så ett g ska jag nog klara. Hoppas jag..
Och imorgon är det fredag, årets bästa dag! Så inte ska vi hänga läpp här inte så bara för att det nästan regnar och jag är på bra humör så ska jag gå och lägga mig i sängen och avverka några fler avsnitt av Andra Avenyn. Jag har ju som sagt blivit lite beroende IGEN... Fast egentligen borde jag skriva klart religionen nu så jag har det nu annars VET jag att jag kommer att sitta på söndagskvällen innan. Menmen Andra Avenyn lockar ju som sagt lite mer en allt annat juuust nu.



Såååå himla ...k*****l..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0