lite smått irriterad

VARFÖR I HELA HELVETE MÅSTe VI PRAOA OM VI INTE SER ATT NÅGOT ROLIGT I DET HELA, ABSOLUT INTE VILL OCH OM DET BARA KÄNNS HELT MENINGSLÖST?

Seriöst, att praoa bara för att praoa är väl ändå helt meninglöst? Då går jag hellre på skolan, men nej det får man inte. Jag har praoa i åttan och en gång i nian nu får det fan vara nog. Jag ser inget kul med det längre, och nu har vi prao om 2 veckor. Skolan tvingar mig att praoa, jag är helt säker på att större delen av klassen inte vill praoa. Vill dom att jag ska hänga med småbarn bara för att, eller vad vill dom egentligen? Jag kan väl heller inte påstå att jag är missnöjd med min tidigare prao, men nu känns det bara meningslöst att praoa, IDIOTISKT! Ni kanske inte riktigt fattar vad jag menar, men detta är en sak som jag är en aaaaning smått irriterad över. Jo visst, vill ni att jag ska praoa, ha det förjävligt 1 vecka så visst, men klaga förfan inte när jag kommer tillbaka och klagar sen. Tur att det snart bara är 1 månad kvar på den här skolan, sen flyttar jag och då slipper jag Junsele och ni där slipper mig. Undra om man ska strida mot en av skolans viktigaste lagar imorgon.. jag ska och mina kompisar ska gå tre på rad i korridoren.



En bild från när jag praoade på mittnytt i höstas, inte allt för tokigt faktiskt måstr jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0