On the vift

Idag har jag skådat 90210, en cykelvurpa, nästan en förlossning in real fast det var bara ett föl som redan var fött men eftersom att den var mer en 10 minuter gammal så kan man nästan säga att jag skådat en förlossning och sen har jag som säkert alla andra, skådat insidan av ögonlocken.
Vilket jag ska göra snart igen, jag ska lägga mig i sängen och kolla på film. Egentligen borde jag ha party med endast mig själv för att jag är i princip feberfri, men jag har ont i halsen och annat skit så det sket sig. Dessutom lockar sängen mer, haha

Egentligen så tänkte jag lägga upp en bild på fölet men kameran med alla 1000000 bilder i är på vift;
Så jag kan väl bjuda på en bild från sommarens bravader, som jag såååååå gärna vill återuppleva.. fast utan gips i så fall



nöjd och lycklig'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0