Feber I Mängder

Jag är sjuk.. EN FREDAG?! Bästa dagen på veckan ju, trots att det har regnat idag så är fredag bästa dagen på hela veckan, fast jag gillar ju regn..

Och när jag endå talar om mig själv så måste jag ge mig själv en fet kyss för hur duktig jag har vart den här veckan,
i måndags, onsdags och tordags var jag ute och sprang, i tisdags spelade jag fotboll hela dagen och idag har jag cyklat 1,4 mil i spöregn! Dessutom har jag, Lisenfisen och Nelliepelli sopat grus och klippt träd utomhus idag i spöregn, men vad gör man inte för lite välgörenhet ;)
Sen när jag var på väg hem och cyklade där i världens längsta uppförbacke, nästan hemma, i spöregn, jag hade panik för jag kom på att jag inte hade några hemnycklar men då så kom min far och bror sittandes I EN BIL och körde om mig i full fart och vinkade glatt när jag stod där ute i regnet, och när jag kom hem så satt båda två där i köket och såg så nöjd ut och jag som trodde att de hade några känslor i alla fall och tyckte synd om mig när jag stod där ute i regnet helt ensam, genomblöt och kall och vet ni vad det första dom sa var eller?!?!?!?!?!

Tilda, regnar det lite ute?

JA DET GÖR DET ÄR NI HELT BLIND ELLER? JAG SER JU UT SOM JAG HAR KISSAT PÅ MIG FRÅN TOPP TILL TÅ!

Och där satt dom och log..



~Från i somras när jag och Ronja cyklat på fotboll i vad vi då trodde var spöregn, men efter dagen så vet jag nu vad spöregn innebär..~

Tycker ni att jag såg blöt ut här så kan jag bara säga att det här var bara en tusendel av hur blöt jag var när jag klev in innanför dörren hemma.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0