I HATE IT

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag vet att ni har hört det förr men JAG HATAR SKOLAN! Först är man i skolan i 7 timmar sen måste man sitta hemma i 7 timmar till med en massa plugg. Gjorde ju kemiprovet imorse och det gick ju som det gick det.. hade knappt öppnat boken, men helt ärligt jag skulle inte bry mig om jag fick ig längre. Och nu sitter jag och försöker plugga in hela asiens länder och allt annat inom asien, vilket jag inte förstår är nödvändigt. Varför tar vi då inte afrika eller europa som jag redan kan utantill? Nej, vi ska ta asien. Dessutom hade vi prov på alla länder, huvudstäder, berg, hav, sjöar, floder och allt annat i HELA VÄRLDEN när vi gick i sexan, det var dessutom med samma lärare så han borde väl ändå veta att vi gjort det redan så vi slipper göra det nu.. men nej han går ju inte ens att prata med så ja här sitter man och är nästan självmordsbenägen av att bara tänka på skolan..
Hehe, ja det var väl kanske att ta i men det är f*****n nästan så!

Ja också kommer vi till dagen då, fotboll fotboooll hela daaan. Ja det är väl inte direkt vad jag föredrar, det var den rätt så tråkigaste dagen på länge, jag tycker inte om att spela fotboll men jag gjorde det. Jag gör EXAKT vad som hellst bara för att slippa skolan. Vi kom på tredje plats av fyra, inte heller direkt så superbra.. men vaafan, det var en skolturnering men vi spöade ju Ramsele i alla fall ;)
Sen när jag kom hem så möttes jag av det vackra vädret, det regnar lite, himlen är lite svart, det åskar lite, det blåser gaaaanska mycket och alltihop blir helt enkelt en j***a anledning att stanna inne och pluggaaa....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0