Home sweet home

NU ÄR JAG HEMMA!
Eller jag kom hem runt två, men då var jag såååååå jäkla trött så jag somnade nästan direkt. Jag klev ju trots allt upp halv 6 imorse, så jag antar att det inte är så konstigt att jag är trött. Detssutom vill jag bara gå och lägga mig igen, är så sjukt trött men nu ska jag försöka hålla mig vaken så att jag kan sova ikväll också. Det är ju som sagt skola imorgon, eller ja skola och skola.. Vi har tydligen prov som jag totalt glömt bort i kemi, sen är det väl fotboll resten av dagen. Lite mjukstart sådär nu efter resan.. och det är ju aldrig fel.

Sen hade jag också tooootalt glömt bort att vi hade prov på hela asien på onsdag, alla länder, huvudstäder.. floder osv.. Dessutom massa fakta om asien! Men det är i princip sista rycket nu när det gäller plugget. Religionsårovet är inlämnat, det blev inget MVG men jag orkar då f****n inte gör om det, just nu när jag kommit in på skolan och så och jag hade över medelpoängen så skiter jag i skolan nu.. jag kommer ju ändå in liksom och det är väl antagligen det dom är till för.
Så betygen har nu fyllt sin funktion!
Nu efter den här vekckan har jag bara muntliga delen av mattenationella, ett matteprov på andragradsekvationer, och ett kemiarbete kvar SEN ÄR ALLT KLART!
Lite sorgligt är det nog, men fan va skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0