you spin my head right round

Jag börjar bli lite orolig för mig själv, jag har nu gått en heeeeel dag på stan och det enda jag har köpt är en kofta och en klänning. Och den köpte jag inte ens, den fick jag?! Jag kanske börjar bli tant?
Förra året missade jag 3 fotbollsmatcher i år har jag redan missat 2, fast i och för sig man kan väl inte påstå att man missar något, kanske 1 förlust eller 2. Jag har prov på hela asien på onsdag, jag har inte ens öppnat boken, på tisdagsmorgon så har jag kemiprov, jag har inte ens öppnat boken. Fast egentligen är det inte riktigt det jag oroar mig över utan det är den där fotbollen på tisdag, jag har varken kondition eller kan spela fotboll.. men man får väl allt se det positiva med det hela, MAN SLIPPER LITE SKOOOOOOOLA!

Jag har just nu märkt att jag skriver väldigt osammanhängande i min blogg, men nu (det tog ungefär bara ett och ett halvt år..) när jag upptäckt det så gör det ju i och för sig inte om jag då fortsätter på den fronten..
Så för att fortsätta prata lite osammanhängande så kan jag ju då ta och berätta om min dag är i the city;

Jo, för att göra det ännu mer osammanhängande så kan jag berätta ALLT.
Jo, om ni inte visste det så stiier jag i Uppsala just nu. & idag så har jag gått på stan med min mor, det gick väl si så där.. lite drygt 8 timmar på stan resulterade endast en klänning och en kofta, förjävligt! Efter vårat besök i affärerna så gick vi upp mot vaksala torg för att få lite mat, hos mammas kusin så bjöds det på mat, rätt så stark mat så jag måste ju erkänna att det blev ganska många toabesök efter allt jag drack till den måltiden. Men det var gott men jag skulle inte ätit så mycket för efter maten så fick vi jordgubbar och helt allvarligt talat världens godaste kladdkaka, kanske universums godaste också, det har jag tyvärr inte hunnit funderat på. Men tyvärr så måste jag säga att nu har vi kommit till den tid på dygnet så man måste börja sova om man ska kunna ta väl vara på morgondagen innan man åker hem till sunkjunsele på måndag.
Så här och nu inför alla läsare så säger jag godnatt!



Bilder från kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0