Here I Am

Kom hem till Junsele igårkväll, ja det kändes väl sådär kan jag väl säga. Jag klev upp och gick till skolan imorse som allt vanligt folk. Jag kan faktiskt erkänna att jag var en aaaning trött men med tanke på att jag somnade runt halv 2 så var jag riktigt förvånad över att jag inte var döende. Efter 2 timmar slöjd, 3 timmar so och 2 timmar franska så kände jag mig rätt så slut, eller inte slut som slut utan mer som kortslutning i hjärnan.
Så jag drog och tränade i lite mer en 1 timme, ganska så skönt efter att ha slappat nästan ett helt lov faktiskt, fast jag tränade ju i och för sig på lovet också.. någon enstaka gång. Men, men.. I alla fall så har jag vart hos kusin också eftersom att han fyllde år. Där bjöds det inte bara på tårta utan även på en av mina favoritmaträtter, köpta köttbullar och makaroner.. ;)



Sommmar, Sooooommmar, SOOMMMAAAAR! Jag tog den här bilden från Västerbron i fredags och kollar man lite snabbt så ser det ut som en riktig sommardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0