Livshotande

Åhhh, vilken dag! Solen bara lyser och lyser, men jag gillar det. Men det har vart gaaaanska så dryg dag idag. Vi började dagen med 2 timmar kemi, sen 1 timmer engelska och 1 timme biologi. Och när vi ändå talar om biologi, jag har lämnat in min biologibok nu som jag haft i tre år.. fan det är snart sommarlov! Efter det så hade vi mentorstimme i sisådär 20 minuter och sen en heeel underbar eftermidag med mitt favoritämne nämligen... matte. Oj, så glad jag blev när den nyheten nådde mina öron, matte en hel eftermiddag, det måste väl vara allas dröm? Men när det var dags för matte så till min stora förvåning fick vi sitta ute idag eftersom vi skulle börja med muntliga delen av mattenationella idag. Så ni kan ju gissa hur mycket matte det blev, sisådär 7 hela tal faktiskt på en hel eftermiddag. Sen var vi ju tvungna att belöna oss själva efter att vi hade slitit så hårt med lite bollspel och så.. Så för första gången i mitt liv så kändes en mattetimme ganska så behaglig.
Så dagen har inte alls vart så dum, jag tränade efter skolan sen när jag kom hem så satte jag mig ute ett tag sen gick jag in och njöt av en riktigt god midag. Och nu sitter jag här och funderar på i vilken ände jag ska börja av alla saker jag har att göra som åste vara gjorde för 89 år sedan! Jag ligger så sjukt efter i allt jag ska göra, och sen tänker jag varje kväll..äh, jag gör det imorgon! Tror ni att jag gör det? ...Nej! Jaja, men det är så varje gång jag har läxa eller ska plugga, samma sak när det gäller städning eller massa papper som ska vara klara och inskickade i tid. Samma sak jämt, men jag sitter här nu så jag har överlevt i alla fall så det kan inte vara så himla farligt inte livsfarligt i alla fall.

Och sen åker jag till Uppsala nästa vecka också, kan inte bli bättre! Tänk att ungefär om en vecka sitter jag på tåget mot Uppsala..
*LÄÄÄÄNGTAR!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0