Those days are over

Jag vet att jag klagar ofta, men just nu älskar jag livet. **** vad underbart det är, jag kan väl påstå att det hade kunnat vara mycke värre. Och det regnar ute, I LOVE IT! Bara det inte regnar på skolavslutningen, då går mina planer på grund.
Det mest negativa på min negativalista är matteprovet som kommer inom kort, det kommer vara det absolut sista jag gör i grundskolan, fast omprovet på matteprovet som kommer kommer nog att vara det sista jag gör förresten.. Så nu är det skola imorgon sen är det 5 dagar ledigt vilket är lite tråkigt, för nu när vi ändå inte gör någonting på skolan måste jag nästan erkänna att det är lite roligt att vara på skolan. Det är väl bra mycket roligare en att sitta hemma 24/7, men man får väl se till att hitta på något då, jag har nästan sytt ihop mina planer för långledigheten så ;)

Om 2 veckor då ni.. DÅ J********AR SMÄLLER DET!
Då sitter jag minsann inte hemma en tisdagskväll!




Den dunderbara, ultimata och den perfekta klädseln för att ligga på soffan och göra ingenting och njuta av att kolla ut på regnet genom fönstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0