The last night in the city

Jag har vart i Stockholm, på Gröna Lund, på Skansen, dejtat Maria Montazami, kollat på Säkerts konsert, jag har gått på stan här i Uppsala och i Stockholm, jag har käkat glass och jordgubbar och spenderat pengar. Ja, det är ungefär så man kan sammanfatta min lilla minitrip till Uppsala. Och imorgon så bär det hemåt, tåget går 07.07 på morgonen.. tungt.

Ikväll ska vi grilla i någon park eller så tror jag, men just nu skiter jag i vad jag ska äta, vars eller när! Eller jo, jag bryr mig om när för just nu är jag så hungrig så att jag tror att jag döööööööör. Jag skulle nog kunna äta upp ett lejon tror jag.. faktiskt så.


Ja det här fanns inte i min börs innan vi åkte i alla fall..
Dessutom är det här inte det enda, det här är typ bara 1/100 del av alla kvitton, så det skull inte förvåna mig om jag har 0,96 kronor på kontot just nu.. jag har liksom inte riktigt våga kollat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0