The end is coming soon

Idag är det den absolut bästa dagen i HELA mitt liv, vill ni veta varför?
FÖR ATT JAG HAR HAFT MIN SISTA SYSLÖJDLEKTION I HELA MITT LIV! JAG TROR JAG GRÅTER AV LYCKA..
Så detta har jag firat med att..

• Ätit
• Legat på soffan..
• Pratat med Ronja
• Legat på soffan
• Suttit på soffan
• Suttit vid datorn i soffan OCH pratat med Ronja samtidigt
• Funderat på att slå på stort och beställa hem lite saker

Och jag lan stotl presentera det ABSOLUT sista jag gjort på syslöjden i hela mitt liv, för det var så himla vackert
Ser ni det där rosa-vita lilla "armbandet"? Det var det sista jag gjorde i HEEEEEEEEEEEEELA MITT LIV på syslöjden och därmed avslutar jag min karriär!



Däremot tyckte nog inte syslöjdsläraren att det var så vackert, men vem fan bryr sig om henne nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0