Sweden

Jag sa ju att det skulle gå bra för Sverige, vi höll ju fan på att vinna i sisådär 2 hundradels sekunder! Nej, men man ska ju inte klaga över en tredje plats, låt oss säga såhär.. han presterade ju då bra mycket bättre en alla andra svenskar på senaste tiden och ifjol var vi ju inte ens med så.

Och pappa ringde runt 9 och sa att dom snart skulle fara hem så jag bokstavligt talat flög upp från soffan för att plocka ihop lite och hinna ge hundrna mat och så. Jag var klar vid ungefär kvart i 10 och dom kom hem vid 11... liar, liar.. Dessutom gick dom raka vägen till sängen när dom kom hem så städningen hade ju minst kunnat fått vänta 2 timmar till!


Och eftersom att varken mamma eller pappa var hemma så slog jag och Filip på stort till middag, lillebror betalar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0