slaggar på soffan

Ohhhhh, min trötthet börjar trycka på nu.. klev som sagt upp vid 9 och kollade på fotboll. The parents are gone så jag pluggar och skriver hemprov och varvar med Eurovision Song Contest. Jag har på känn att de nordiska länderna kommer hamna ganska så högt upp när det gäller placering. Det kanske blir svenskt guld i år? Vem vet, det känns lite pinsamt att säga det här men ja, jag kollar på Eurovision... och jaaa, jag tror att det kommer gå bra för Eric ikväll.
Men det känns ännu pinsammare att säga det här.. jag tror han kommer vara med och slåss om guldet ikväll. Okej, nu är jag töntstämplad for life.
Men Eric och tvillingarna från Irland tror jag kommer vara ganska jämna i slutändan. Eller vem vet? Kanske Andreas Johnson-wannabe a.k.a Danmark tar hem det ikväll? Fast då kan ju lika gärna Andreas Johnson komma upp på scenen och tacka för det var tammefan inte mycket som skilde Andreas Johnsons Sing For me och Danmarks bidrag i Eurovision Song Contest i år. Men vi får se hur det går nu ska jag fördjupa mg i religionen igen...... roligt liv jag har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0