Sick

Igårkväll somnade jag framför en film runt klockan 8 och det har inte hänt på.. låt mig se.. ca 20 år! Jag somnar inte längre framför en film eller när jag kollar på tv, jag kan halvsova i soffan men jag somnar inte! Jag vaknade runt 9 - halv 10 och trodde att det var morgon. När jag gick ner för att äta en apelsin så var jag helt död, jag somnade i princip vid köksbordet. Och imorse när jag vaknade var jag fortfarande helt död OCH sen hade jag världens huvudvärk också. Så jag stannade hemma idag, jag kände att jag inte missade något om jag stannade hemma heller eftersom att det är bara lite småsaker kvar nu, inte mycket alls. Så istället la jag mig och somnade om ett tag och när jag sedan vaknade igen så gjorde jag några mackor och lite te och la mig på soffan i mitt rum och kollade på film. Och man kan ju säga att det blev ju i princip inte sämre när jag såg att det spöregnade utanför mina fönster.
Jag som skulle träna idag efter idrotten, OCH ISTÄLLET LIGGER JAG HEMMA PÅ SOFFAN OCH KOLLAR PÅ FILM ISTÄLLET?! Det här måste jag sluta upp med!

Jag ♥ Regn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0