sämst

Idag har det inte vart en så bra dag.. vi började ju såååklart med matte. Mattenationella, skiiiiitkul! Som jag skrev på facebook måste nog matte vara den sämsta skiten som någon jävel var tvungen att komma på! Jag tror inte att jag behöver oroa mig för ett ig, men det gick rakt åt skogen. Och efter provet var min dag förstörd, så var det med det.
Nu väntar bara lite plugg; Ett matteprov, franskanationella, munliga nationella i engelska & matte, so-prov, överkursuppgiften i historia, hemprov i religion & engelska, kemiprov.. det tror jag var allt vi ska hinna med innan sommaren. Jag tycker det låter ganska mycket med tanke på hur lite tid det är kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0