Never Say Never

Ja, vad gör jag en kväll som denna? Förutom att jag sitter och surar över att jag har feber då.. Jo, då sitter jag och beklagar mig över att jag inte har något liv. Kan ni gissa vad jag gör?
Jo, jag sitter på den där boken ni vet, boken som har allt, allt man vill veta finns där, och det som inte står där finns inte, och allt som står där är sant, TYDLIGEN ÄR DET SÅ?!
Ja, jag sitter och uppdaterar facebook var och varannan minut. Men jag HAR faktiskt varit ute och gått i det regniga vädret och hoppat runt på vägen för att inte trampa på alla äckliga maskar och nu så ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på film och hoppas på att febern är borta tills imorgon!
Sist jag kollade hade jag 38,9 så det ser väl inte så himla lovande ut.. men man får väl ha hoppet uppe i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0