lite finare, lite bättre

Idag har det vart en riktig vårdag men det kanske inte är så konstigt.. det är ju snart sommar så. Jag har heller inte gjort något speciellt, eller jag gjorde klart biologin och sen har jag sneglat lite på religionen. Men religionen får nog vänta ett tag till, känner inte riktigt för att göra den nu.
Jag vaknade rätt så tidigt idag, runt halv tio tror jag. Så jag klev upp sen har jag i princip vart ute resten av dagen. Jag har hjälpt mor och far och sen har jag spelat badminton med Filip. Vi fick även midagsgäster idag. Så vi grillade till midag och jag tyckte det var riiiktigt gott men då ska vi inte snacka om efterrätten!



Och vissa valde bort chokladen dåå, men hur kan man inte gilla choklad? Choklad är det absolut bästa som finns, chokladen sviker en aldrig (OM DET INTE ÄR NÅGON SOM ÄTER UPP DEN FÖR MIG!?)
och choklad hjälper mot allt, exakt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0