*LÄNGTAAAAR*

Nu är det nära, om endast 19 dagar går jag ut nian! Det känns lite hemskt att jag längtar, men jag erkänner att jag gör det, det är ju frihet för fan! Klasströjorna är på plats efter mycket om och men, fast det är ju i och för sig inte så mycket att skryta om, fulare tröja för man ju leta efter! Hattarna har kommit och vi är i full fart med att skriva på varandras band.. förjäkla sorgligt egentligen men f************n VAD SKÖNT!

Efter tio jäkla år så har jag nu haft min sista mattelektion i grundskolan, visserligen har jag ett matteprov kvar som är så sjukt svårt att vi kommer att få ig hela högen, nej men skämt och sido.. det är verkligen riktigt svårt och jag har inte riktigt koll på det där med andragradsekvationer så vi får se hur det går. Imorgon så är det operation dagsverke, så då kan man i princip säga att vi är lediga, veckan efter det går vi måndag, tisdag, onsdag, sen är vi ledig torsdag, fredag och måndag. Efter det så går vi tisdag och onsdag på torsdag & fredag har vi uteaktiviteter, måndagen därefter så är det väl bara nått skit vi ska göra SEN PÅ TISDAGEN EFTER DET SÅ ÄR DET SLKOLAVSLUTNING! Jag tror jag dör så fort 10 år i skolan kan gå.. Dessutom har vi typ ingenting att göra på lektionerna längre så det vi har kvar att göra på skolan är typ bara städning och lämna tillbaka alla böcker och så.



2008~2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0