HJÄLP

Kan någon snälla hjälpa mig? Kan lägenhetsguden som finns där uppe någonstans vara på MIN sida för en gångs skull? Hjälp mig, jag behöver en lägenhet i Umeå tills ja när nu skolan börjar.. men i alla fall så skulle jag behöva jävligt mycke hjälp nu. So here we go again;
Jag behöver alltså en lägenhet i Umeå tills hösten, helst från och med i början på augusti, jag tror skolan börjar runt den 22 augusti så det vore ju bra om jag fick lägenheten innan det då. Kom igen nu grabbar och gummor, mitt liv står på spel nu!
Maila mig om ni vet något om någon lägenhet (spelar för tillfället ingen roll när det gäller storlek eller vars i Umeå, eller så)

[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0