hehehe

Vad i hela he***** kommer det upp två av samma inlägg för? Fast det är olika storlekar på bilden?
Nu blir jag lite fundersam här, hur kan detta gå till när jag endast skrev inlägget en gång.. Visserligen så ändrade jag storleken på bilden och så. Men det kom upp 19.59?! Då satt inte jag vid någon dator inte, vad jag minns så var jag på byn..?
Någonting spökar här, fast när jag loggade in på blogg.se idag så kom det upp nått skit om att dom hade haft lite problem med sidan och så men det har jag ju märkt och det har fixat sig nu ju. Men varför blir det så här för?
Det värsta är att det går inte att ta bort heller för i arkivet ligger det bara ett "We won't be coming back"-inlägg. Hur fasen ska jag göra!?
Nej, men herre gud.. här sitter jag och skriver om en helt ointressant och värdslig sak när jag egentigen hade kunnat gått och duschat just nu. Jag känner mig en aning.. hm.. patetisk! Men jag tänkte bara skriva det i alla fall så ni inte tror att jag blivit dum i huvudet eller något, som lägger in samma inägg 2 gånger. Eller det kanske var jag? Jag måste ju hålla med om att jag har gått och blivit lite glömsk också.
MEN VAFAN HÅLLER JAG PÅ MED?! Jag sitter och skriver som om jag pratar till mig själv, fand et här inlägget får ju mig att framstå som en patetisk schizofren....



Så sant, så sant! Så nu släpper jag detta och tar en låååååång skööön dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0