Happy mother's day

Jag åt hur mycket som helst till frukost, 1 timme senare gick jag hem till farmor och fikade, 2 timmar senare for jag på pizzan, 3 timmar senare sitter jag framför datorn. Vad håller jag på med egentligen? förbereder mig inför beach 2030 eller? Tur att jag ska på gymmet imorgon, någon ording få det lov att vara! Men i alla fall när jag ligger här på min soffa med en chipspåse och ett glas dricka så kommer jag på mig själv med att sitta och hålla in knappen till webcameran så den fotar exakt varendaste liten ynka milimeters rörelse jag gör. Så dagens mupp går alltså till mig själv;



Det allra värsta med den här bilden är att jag själv inte är medveten om att jag tar kort, så jag ser alltså ut så här när jag sitter och hänger framför datorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0