Glassfezt

Glassfrossa på franskan idag, glass i stoooora lass, maränger, kolasås, nougatsås (♥), godis, kakor och dricka. Av just denna anlending valde jag franska, nej jag bara skämtade. Men det bästa med det hela var att just när vi satt där och åt så kom dom från spanskan in;

Alltså Britta vill at vi ska lära oss nya ord på spanska............

Låt oss säga så här, jag har ätit glass FÖR 5 ÅR FRAMÅT.. Det känns lite tungt men som tur är gick jag på gymmet efter skolan, fast jag vet inte om det gjorde det hela så mycket bättre. För det enda jag är bra på är ju tydligen att skämma ut mig TOTALT



Några bilder från den förra glassfrossan på praoen, sen har vi glassfrossa IGEN (!?) på onsdag.. Dom vill verkligen göda oss på den här skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0