FREEDOM

Om 33 dagar är det skolavslutning och då är endast 11 dagar riktiga skoldagar, sen är det sommarlov, FREEDOM! Sen är jag fri, i alla fall ett tag. Tills hösten i alla fall. Det är helt sjukt så fort 10 år i skolan kan gå, herregud mer en halva min livstid har gått åt till skolan?! ojoj.. men mer lär det bli. Jag tycker synd om dom som inte har börjat skolan en och längtar tills de får det, dom fattar inte hur jobbigt det är. Visst jag längtade väl också till skolan när jag var i 6-årsåldern men tur man var smart och insåg ganska så snabbt att skolan inte riktigt var något för mig.. ;)
Och för er intresserade så kan jag säga att på ****mattenationella gick det rakt åt skogen, skulle vilja säga helvete men idag använder vi oss av det finare ordet. Låt oss säga så här, matte varken har eller är min starka sida när det gäller skolan. Jag har aldrig fattat ett skit och jag varken kommer eller gör det heller. Men jag fick i alla fall 3 poäng ifrån VG. Tur att jag inte gjort muntliga delen en, men jag måste ha 1 VG-poäng till för att få VG. Ganska så surt med tanke på hur förbannat j***a mycket jag har kämpat med den där j***a mattesatan. Och dessutom ligger jag preciiiiiis preciis på gränsen till ett VG i betyget. Jag är tvungen att få MVG på nationella i engelska för att få MVG i betyget. OCH JAG FICK ETT SNUSKIGT LITET YNKA POÄNG IFRÅN?! Dessutom gjorde jag muntliga delen av engelskanationella idag, och det var ju tur att man var med så samarbetsvilliga människor. Eller inte, de pratade knappt. Och om de inte pratade så var det ju lite svårt för mig att bara sitta och prata där för mig själv och utmärka mig som någon j***a schizofren. Om jag gör överkursuppgiften i historia och den är någorlunda bra så får jag MVG i historia, skriver jag ett MVG på religionshemprovet får jag MVG i religion. Och dessutom börjar jag dagen imorgon med ett riktigt uppfriskande och uppmuntrande nationella prov i franska.. kuuuul. Nej, jag känner iiiiiiingen press alls.
Jag håller på att spy av allt just nu, jag är så sjukt j***a less och irriterad på allt och alla. F** vad surt allting är just nu, så surt att allting bara vrider sig och vänder sig i magen helt enkelt så surt så att jag vill spy..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0