Fredag den 13

Klockan är prick 00.42 när jag skriver detta och regnet har öst ner hela dagen. Regn är det bästa jag vet så jag är inte den som klagar men ändå tycks inte den här dagen vara så mycket att hurra för. Som jag skrev igår så började vi dagen med nationella prov i franska, hmmmm.. låt mig gissa betyg nu..? Max G+, ni ser mina betyg sjunker som en sten i havet. Vi har beställt hattarna till skolavslutningen idag också, nu är det bara 9 riktiga skoldagar kvar till freedom. Och med tanke på att det är så få dagar kvar tycker jag att man borde känna sig en aning fri, men inte f****n går det när man har en mil hög läxhög inne på rummet som måste göras. Nu på kvällskvisten så har jag spelat spel som tusan alltså, jag vann allting hela tiden så liiite roligt var det i alla fall. Just det, det kom förbi lite finbesök också, alltid lika trevligt. Men vad gör jag uppe nu?! Jag borde sova för minst 9 timmar sedan.. jag ska ju upp tidigt imorgon och kolla på ftboll REDAN KLOCKAN ?! ..Och eftersom att jag inte är så morgonpigg så borde jag som sagt redan sova för vääääldiigt läänge sedan.
Men riktigt en kan jag ju inte sova, jag sitter forfarande och njuter av mammas ord: "Vi sover borta imorgon, så ni blir hemma ensam.."
ej, vad synd.. altså.. riktigt synd..
JIIIIIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
.. Och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0