Eurovision

Sitter och kollar på tv, jag skäms lite men jag kolla faktiskt på Eurovision Song Contest.. Tänk om det blir samma fiasko av Eric Saade som det vart ifjol när det var Anna Bergendahl som tävlade? Då är det inte bara jag som skäms för att jag kollar på Eurovision då får hela Sverige skämmas. Men om jag ska vara helt ärlig så sög ju låten mer en vad jag gör. Då är det illa mår ni tro..
Låten känns lite som om det är en 3-åring som sitter och drömmer sig bort om att få ett perfekt liv. Men jag ska väl inte direkt klaga, jag antar att jag inte hade gjort det så himla mycke bättre själv.



Gör oss inte besvikan nu Eric, då får du med mig att göra... och det är inte kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0