Ensam Där Nere På Golvet

Det är så kul att vara hemma ensam med min brorsa! Jag ligger inne på mitt rum och kollar på tv och han spelar tv-spel på sitt rum. Han skulle dammsuga en han visste inte hur man kopplade in den?! Antingen är det ett tecken på lathet eller så är han bara helt otroligt korkad. Fast i och för sig han städar i princip aldrig så det kanske inte är så konstigt att han inte vet hur man kopplar in en dammsugare, fast så dum kan han väl inte vara? Det är ju exakt precis samma sak som att koppla in ett tv-spel eller en tv fast mindre kablar så det borde ju vara lätt som en plätt. Vi har nog inte sagt ett ord till varandra sen mamma och pappa stack, eller kanske 1 eller nej 3.. jag frågade han om han hade drickan. Jag känner mig så social!
Nej, vänta nu ljög jag lite. Han visade mig en helt sjuk parodi på Karlsson på taket nämligen Karlsson på golvet.. fast då vet jag inte direkt om vi sa så mycket till varandra, vi skrattade mest.

Låt mig presentera.... KARLSSON PÅ GOLVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0