allting bra, ingenting bra

Nu har jag vart duktig, jag har öppnat matteboken inför torsdagens nationella prov istället för att gå på fotbollsmatch som är i princip det ända som är kul här i Junsele. Men vi ska inte hänga läpp för det, jag måste bara få skryta lite jag har tränat 2 dagar på rad nu och jag antar att det blir en tredje imorgon dessutom har jag idrott på skolan tisdag, torsdag och fredag. Så vem vet jag kanske är biffarnas biff innan veckan är slut. Dessutom är jag lite småsugen på att trycka in hörlurarna i öronen och dra ut och springa lite. Det är inte en sån känsla som är sååå vanlig när det gäller mig, jag är rätt så lat av mig. Men den här veckan ska jag banne mig få saker gjorda, saker som borde ha blivit gjorda för minst tre år sedan!
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÅHHH, JAG HAR EN HEL MIL HÖG KLÄDHÖG SOM LIGGER PÅ GOLVET I MITT RUM EFTER HELGENS LILLA RESAAAA... Men det var det värt, trots att det sved till lite på kontot, det var så j**** värt det, om ni bara visste ;)



Ja jag hade tänkt göra en riktig bildbomb från min lilla trip, men det blev i alla fall några. Men som sagt så hade det kunna blivit såååå många fler bilder om jag hade haft lite tålamod. Men dom flesta kanske sett dom på facebook, men hade nämligen tänkt ladda upp gaanska så många här om inte finns på facebook. Menmen, jag är född utan tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0