19 matchprogram

Nej, idag har inte humöret vart på topp. Ja, och inte vart de då bättre utav att jag redan igår hade börjat riva ut alla kläder i garderoben. Men nu har jag i alla fall fixat det, så nu är det bara en garderob kvar.
Den mest ostädade och fruktade garderoben, där finns en miljon fotbollssturmpor, tydligen 2 tomma kakburkar, 1 par skridskor, 19 matchprogram för polarcupen 2009, massa skolböcker från sjuan och en jävla massa kläder. Hur fick allting plats för jag får då inte ens tillbaka kläderna nu, men som sagt varför använde sig av en liten garderob när man har ett helt stort golv? ;)

Nej, nu ska jag skita i allt, i alla fall försöka få bort alla kläder från sängen, gå och duscha sen ska jag sova. Jag orkar inte mer, jag är så himla trött på allt.
Jag ska i alla fall upp tidigt imorgon ska till tandläkaren strax innan elva angående käkarna, så man får väl hoppas på det bästa i alla fall.



Åhååå, min älskade kisströja! Jag hittade den när jag städade ena garderoben idag faktiskt, jag som trodde att den vart borta men tydligen inte, haha det lönar sig att städa garderober!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0