feeling bad

Då är man här igen. Migrän är inget för mig, men nu har det lättat lite. Som sagt så drog jag till skolan som alla andra ungar igår. Men jag kände att något inte var bra, dagen började med dubbeltimme franska och jag var mer frustrerad en någonsin. Det blev bara värre och värre, inte nog med det allt käkont övergick till huvudvärk så tillslut bestämde jag mig för att åka hem. Så igår var jag hemma innan lunch, raka vägen till sängen. Jag har som sagt inte mått så bra på senaste tiden, inte att jag är förkyld eller så men jag har ständig huvudvärk. Så man kan ju undra vad det är som spökar.
På kvällen hade det blivit en aning bättre så då följde jag till slut med ut på en skotertur med Julias familj och åt middag, riktigt mysigt. Och allt blev ju såklart ännu mer mysigt när det blev mörkt ute! & slutligen idag så tog jag och Mami en liten trip till övik. Vilket resulterade bland annat två par skor, jag kan väl inte påstå att jag var i ett akut behov av nya skor precis men det är alltid trevligt med lite nya saker. Och ikväll var planerna så att jag & mina världens bästa vänner till stan och roa oss men dom planerna sprack. Men egentligen är jag lite glad för det, för jag hade inte orkat, inte med mitt huvud i alla fall, känns för tillfället som om det bara väger 9 ton.


Kommentarer
Postat av: Lissigirl

schnygga pjuks min vän

2011-03-27 @ 13:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0