take it easy

Jag trodde att vi hade det lugnt i veckan, men icke sa nicke. Tydligen så var det något om någon hk-uppsats, men jag har inte hört någon om den och ingen annan i min grupp heller så den skiter vi och kör allt fokus på våran lägenhet som måste göras klart. Sen fick jag även redan på att engelskaredovisningen börjar redan imorgon, och jag vet inte om jag ska ta arbetet om andra världskriget (som jag gjorde på engelska, 2 ämnen i ett arbete vilket ger 2 bättre betyg, haha) eller arbetet om låtanalysen eller om jag ska redovisa båda lite kort.
Men känns nästan smartast att ta låtanalysen, jag är som sagt lite mer insatt i det arbetet och där är det inte så mycket fakta att hålla reda på utan mest vad jag tycker och känner för låten och lite annat.
Så jag hade tänkt att kolla igenom det ikväll så jag är en aning förbered i alla fall så jag inte bara står där och svamlar på om saker och ting.
Men förtuom det är min kväll ganska lugn, men det är rätt så skönt att bara göra ingenting ibland.



här är även en bild på mig från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0