today

Bjussar på två bilder från dagens friluftsdag som slutade med att jag la snowboarden på sidan och åkte med mina vänner istället. Man kan ju i alla fall säga att vi hade tur med vädret, och jag gillar det. Jag brukar inte gilla sol och så, om det inte är på sommaren såklart! Jag är mer den typen som gillar regn och snöstorm. Lite udda kanske, men jag gör faktiskt det. Men trots att det nte gick att åka i backen för att liften inte fungerade och förutom att det var rätt så himla blött efter fyra timmar i blöt blötsnö så tyckte jag att det var väldigt roligt i alla fall.
Men nu ska jag gå och duscha sen ska jag konstigt nog gå och lägga mig, jag har blivit en sån mes på sista tiden går och lägger mig runt halv tio och kliver upp halv 8, ja när det är skola alltså annars kan ni fetglömma att jag kliver upp halv 8. Förut klev jag upp strax innan sju, men nu kliver jag upp strax efter halv 8 och drar till skolan strax innan 8 så nu är det snabba ryck som gäller på morgonen!
jaja, godnatt mina kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0