pengar rullar in som de ska

Jag är skapligt trött efter en dag i backen från 11-15 sen fort hem, duscha & gjorde mig i ordning, iväg och jobba. Och jag har endast sovit 2 timmar inatt! Jag har sereverat mat till 300 kräsna personer, alltid var det något fel, ena gången var det en ledare som knäppte kort på mig, dom 4 andra gångerna var det massa göteborgare som körde upp en systemkamera i ansiktet på mig. 300 personer ville ha mat samtidigt, 7 stycken som serverade, det var fullkomligt omöjligt. Men det hela blev ju sååå mycket enklare när en av de 300 personerna var Gunde Svans son, dessutom gick det heta rykten om att hela familjen Svan var på plats.



ja, vad säger man..? skräpa ner var dom ju i alla fall inte dålig på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0