mysigt

Jag vaknade av att solen lyste mig rakt i ögonen imorse, jag la mig åt andra hållet och somnade om. Men sen insåg jag åter en gång att man inte bara kan sova bort dagarna och tänkte att det var väl lika bra att kliva upp och fördriva den här dagen med något också.
Vi grillade korv!
Och jag måste bara säga att det är verkligen en underbar känsla att vakna imorgon och INGEN skola! Helt seriöst, det är den bästa känslan i hela världen förutom att jag har två uppsatser som ska in efter lovet dessutom har vi nationella i biologi den sextonde.. våran biologilärare rekomenderade att vi läste igenom alla sammanfattngar på alla kapitel och läste igenom hela miljökapitlet.
Så jag kan ju sitta inne och och plugga på medans alla andra åker längdskidor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0