min autograf

Oj, jag är fortfarande mätt sen middagen jag år huuur mycket som hellst men ack så gott det var. Jag älskar kyckling i alla former! Just nu sitter jag och tränar på min autograf som jag kommer skriva miljontals av när jag blir schackproffs.
Haha, klockan är bara tio i tio och jag borde sova nu.. Ska upp tidigt imorgon och dra till stugan över dagen. Eller tidigt och tidigt men att kliva upp innan klockan 11 på morgonen är faktiskt tidigt för mig.

Ja, vi kan väl ta och säga god natt här då även fast att gå och lägga mig tidigt på helger (före tolv) är det absolut sista jag vill göra, men om jag går och lägger mig så sent ikväll så vet jag att jag kommer inte upp före klockan elva, och det är ju lite tråkigt eftersom att jag vill med till stugan.
Men jag kan ju faktiskt ligga och träna på min autograf som jag kommer behöva till den tiden då jag blir schackproffs eller så kan jag ju faktiskt träna på mina talanger som schackproffs, hm två val här.. inte illa! Det tar emot när jag säger detta, men god natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0