magnefikt

Ja, vad säger vi om biologin? Att det gick åt helvette, det skulle vara den förfinade versonen så då kan ni ju fatta hur det gick. Jag har inte vart med om något svårare prov, det var huuur mycket som hellst jag satt i lite drygt en och en halv timme på första delen och lite drygt 20 minuter på andra, ig kanske..?
Och dessutom har jag två uppsatser som ska in imorgon, en låtanalys och en historiauppsats och båda ska vara på engelska. Men jag brukar oftast få väldigt bra betyg på mina engelskauppsatser, sist fick jag mvg +++++++ haha, nej men nästan. Våran engelskalärare sa att det var den mest magnefika uppsatsen hon någonsin läst, så man tackar, man tackar! Haha, att jag gillar att skryta en anig kan väl ingen neka..



Haha, Jag och Julia ska bli städtanter när vi blivit stora, om ni bara visste vilket race vi hade med våran (blivande) städvagn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0