last time

Idag kan man väl säga att vi hade tur med vädret! Vi hade det mysigt där, men jag hade knäppt en massa kort, miljontals faktiskt men jag orkar inte lägga in dom i datorn nu. Ni kan nog få dom imorgon, för kvad jag vet så har jag något plugg som måste göras, men bara för att det har vart lugnt nu ett tag (det har vart vääääldigt lugnt, även fast jag klagat!) känner på mig att vi kommer få masser med saker att göra imorgon som tydligen är livsviktigt som vi måste göra, om inte annat har vi 3 timmar so.
Men nu ska jag göra mig själv besviken. Jag ska följa med strömmen och kolla på solsidan, det är ju liksom sista avsnittet haha, men vi ses imorgon om jag överlever.. godnatt!



ursäkta, men fan vad dryg Ove är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0