käkar och munnar

Skaffa aldrig käkinflammation, it hurts. Visserligen har det blivit bättre med käkarna nu, men jag var ju som sagt hos tandläkaren i onsdags och nu har jag fått en sak jag ska ha i munnen när jag sover och helst annars också för utom när jag äter. Men nu har vi stött på problem här, jag har fått skavsår i munnen. Så nu har jag så otroligt ont i munnen.
I onsdagsnatt tog jag ut den runt 2, för då gjorde det så ont så jag kunde inte öppna munnen men igår friserade jag den lite.. själv faktiskt, så nu gör den inte lika ont men eftersom att jag fortfarande har skavsår i munnen (hehe..) gör det ganska ont att ha den i. Och inte nog med det, det ilar som bara den i mina framtänder också. Gud hjälp mig! Kanske lite fel person att be till, så vi kan väl be till.. mamma! Mamma, tager du en hammare och slå ut min mun är du bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0