jag befarade detta

Det gick som jag befarat, Saade tog hem guldet! Jag tycker verkligen att låten suger hårt men då kan han ju kompa med att han är en aning.. snygg, hehe.. Men låten klistrar sig fast på hjärnan som om det vore en hjärncell (haha, jag vet jag har sjukt dålig humor..)

"I will be popular, I will be popular
I'm gonna get there, popular
My body wants you girl.."

Hehe, ja man kanske ska ta och stänga av telefonen inatt för jag antar att Ronja kommer att ge igen efter imorse. Som sagt vaknade jag klockan 4 imorse och runt klockan 6 hade jag inget bättre för mig en att ringa min kompis Ronja, 18 missade samtal hade hon. Och det bästa med allt var att, JAG VÄCKTE HENNE! Men hon svarade inte.. Klockan 10 ringde hon: Vafan ville du imorse?
Jag: Ehh, asså jag skulle bara se om du var vaken
Hon: Ja det kan man ju lugnt säga att jag var efter 18 samtal!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0