ideal till ingen måtta

Ja, jag är en liten egoist. En liten ego, men tycker du inte om det kan du dra.
Folk är som dom är och det är bara att acceptera, jag accepterar dig som du är men jag skiter fullständigt i dig. Folk är fortfarande som dom är, även om det är bra eller dåligt så tycker jag inte att dom ska behöva ändra på sig på grund av någon. Då är dom inte som dom var förut, inte sig själva. Förlåt men jag är jävligt trött på att det finns ett ideal i vårt samhälle som är rent idiotiskt!
Allt kan vara idiotiskt men jag säger vad jag tycker och det är okej om du gör det också, men stå för vad du säger och snacka inte en jävla massa skit och sprid massa rykten. Jag är rätt så less på allting kring mig och jag vill bara dra, dra till stockholm, till Ronja, där ingen känner mig. Ingen har förväntnigar, eller krav. Där allt är bra. Dit vill jag, dit allt är bra.



Jag är den jag är, och du är den du är. Inse fakta, jag skiter totalt i dig och dina idiotiska bortförklaringar. Lämna mig ifred, och världen du kan dra åt helvette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0