I wont change you

Vill du starta krig så visst, dör jag så visst. Jag ser på saker och ting i livet som om det var meningen. Skulle du starta world war 3, då är du den, då är det väl antagligen den du är i så fall. Om du skulle ta ifrån mig allt jag äger och har så är det väl meningen i så fall. (Tolka det inte fel nu men..) Jag tycker inte sämre om den person som startade ett krig än den som sjänker pengar till välgörenhet. (Tolka det inte fel nu men..) Alla personer är värda ett liv än vad de gjort. Jag skulle inte ändra på den person som är allmänt jävlig, jag vet inte varför men jag skulle inte det. Vi är som vi är, och jag tycker inte vi borde förändras. Alla duger som dom är pch jag är jävligt trött på allt tjat om "det perfekta utseendet, allt tjat om hur man ska bete sig, och alla andra krav som finns runt omkring oss." Och alla som hela tiden försökar ändra sig för att passa in hos alla personer, spring som en lite slav till folk för att dom ska bli omtyckt, inse fakta, i längden funkar det inte. Vi lever i ett samhälle där man får tycka som man vill, och jag gör även som du, jag tycker som jag vill.  
Men tydligen får jag inte det, "det är klart man ska hata den som startade ett krig, är du dum i huvudet eller?" Ungefär så där är vad man brukar få höra. Men vad ni inte förstår är att alla personer är lika mycket värda, storlek, färg, åsikter, utseende och liknande spelar ingen roll. Men det är klart du ska får tycka som du vill, jag försöker då fan inte ändra dig på något sett alls, jag bara säger som jag tycker.
Det kanske är lite invecklat att förstå, jag skriver bara det som flyger ur mig. Men jag tänkte att du ville veta i alla fall för det går ju tydligen inte att prata med dig.



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0