helt underbart knäckt

Ja, känner mig ju skapligt trött efter en skoldag med tannke på att jag sover sååå himla bra på slutet men inatt sov jag faktiskt ungefär 6 timmar, fast det är ju i och för sig en normal sömn för mig.
Men jag kan ju säga att jag fick mig en rejäl överraskning idag i alla fall, ni kan få se den sen om jag orkar lägga upp en bild på den. Man kan ju inte direkt påstå att det var något positivt. Men något som är rejääält negativt är att jag har två uppsatser som ska in den här veckan (som är halvklara.. hehe) jag skulle ha gjort dom under lovet, men jag tog faktiskt lov när vi hade lov! Dessutom har jag nationella i biologi på onsdag OCH ett knäckande vasalopp på fredag.



- dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0