good grades

Ojoj, jag börjar bli bra. Jag fick mvg på båda mina engelskauppsatser, däremot gick inte redovisningen så bra. Jag tycker nämligen inte om att prata inför folk, nite för att jag blir nervös eller så men jag är bara rädd för att säga fel. Men det gick väl ganska bra, jag redovisade om min låtanalys så då spelade jag upp låten som är ungefär 6 minuter sen pratade jag i lite drygt 4-5 minuter så tio minuter tog det, sen var det över.
Ännu bättre än de två mvg tillsammans var att jag klarade labben på nationella. Vi fick ett expriment som vi skulle skriva en massa felkällor och hur vi skulle gå till väga med labben. Hälften av klassen klarade det, och jag var en av dom. Dessvärre sket sig matten idag, innan lovet räknade jag som aldrig förr men nu efter lovet kan jag ingenting.

Men nu kanske man ska packa ihop och börja dra sig hemåt, som sagt vem vill vara på skolan när man inte behöver, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0