felsms.com

Till: min tjej
Sms: glöm nu för i helvete inte ringen!
Svar: Jag kommer låtsas som ingenting ;) <3
Förklaring: Sjukligt jobbigt att dra iväg ett sånt felsms till sin tjej. Vi skulle dra iväg med ett par vänner till fjällen där vi hyrt en stuga och en av mina polare skulle fria till sin tjej under en middag med alla oss andra närvarande. Smset skulle vara en påminnelse till honom och det skulle definitivt inte till min tjej.. Frieriet blev hur lyckat som helst och de ska gifta sig till sommaren. Min flickvän blev lite besviken men såklart glad åt våra vänner. Idag är vi sambos och väntar vårt första barn. Kanske blir dags att fria snart då :)
/Emil


Till:
Killen
Sms: I really feal bad about cheating :S
Svar: It's ok baby i also cheated with a girl on your dorm.
Förklaring: Min amerikanska kompis berättade till mig om detta sms som hon skulle skicka till en annan kompis men råkade skicka till sin kille. (hon menade att hon fuskade på ett prov) Det tog slut direkt efter, haha

Att fel kan bli så jäkla roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0