you're so wonderful

Dagen har vart så perfekt och lyckad så jag tror jag måste grina! Vädret har varit helt dunder underbart, paddlingen gick bra och allt var helt peffa.
Visserligen så var det 3 stycken av 26 som höll sig torr resten blev nerputtad i plurret, men det gjorde ingenting för allt var så underbart. Och det är förs nu jag har insett att vi går ut på tisdag, nu blir det ingen mer paddling, inget mer bråk, inga fler tråkiga lektioner tillsammans, inga fler skratt tillsammans.. allt är så gott som över nu.
Men som sagt nu är det två dagar kvar att göra något bra utav.

Och kan ni då gissa vad jag kom på nu? Jo, det är så här att vi har en utedag till imorgon, så jag får väl bara cykla in på byn igen och köpa lite godis.
Dessutom har jag bränt mig, det är inget att skratta åt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0