Work

*
Ja igår slutade med att jag stannade hemma ensam, min familj gick ut och kom inte hem förs på natten så där hemma låg jag ensam men det gick ingen nöd på mig inte. Fast runt två fick jag så lov att flyga upp ur sängen och agera chaffis eller ja, jag har ju då inte körkort men jag följde med. Och nu typ 5 timmar senare så ska jag upp och jobba, jag är så trött att jag nästan viker mig dubbel så fort jag ställer mig upp. Jag skulle ha klivit upp lite tidigare så jag skulle hinna duscha men det är jag för trött för, så nu har jag kommit till den punkt i livet då man inte har knt sig äckligare för helt ärligt det har jag inte.

Nej! Nu måste jag sticka, jag ska trampa iväg på cykeln och dra in lite cash så om ni vill kan ni ju avstå att komma och kanske köpa glass idag för det är djurparkens dag, solen lyser och barnen vill ha glass så det kommer att vara nog myckte folk i alla fall och jag är för trött för att anstränga mig allt för hårt.


Jag känner mig lite som den här lilla varelsen just nu, förresten så var det inte jag som körde över den så försök nu varken anmäla eller klaga på mig! Hehe.. skämt och sido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0