What A Fiasko

Fiasko innebär ett fullständigt misslyckande, precis så har min dag varit. Tro det eller ej, men när man sovit nästan 20 timmar så tror man att man skulle kunna vara vaken i flera dygn men faktiskt så är jag tröttare en tröttast och skulle göra vad som hellst för att få sova.
Men jag har för mycket saker att göra, hade jag gjort allt jag skulle göra istället för att kasta bort HELA min dag framför datorn så hade jag kunnat sova nu och kanske kunna i alla fall tänka tanken att kliva upp i tid imorgon så jag inte kastar bort hela dagen.

Mitt rum ser ut som det har vänts upp och ner och blivit omskakat 6 gånger och sedan har en storm stormat om kring, sen tänker ni er det cirka 1000 gånger värre.
Allt efter den hektiska tisdagsmorgonen som blev precis som jag anat, jag vaknade tidigt tänkte att jag har all tid i världen och sedan blev det till att stressa.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0