thunder magic

Vilket väder det har varit idag, i helgen har det varit varmt men det har ändå blåst kallt så man var liksom tvungen att ha varmare kläder på sig. Men idag, jag vaknar, kollar ut genom mitt fönster, det var lika soligt och himlen var lika klarblå men jag tänkte inte luras utav vädret ännu en gång så jag tar på mig jeans.. ursäkta mig men det var så jääääävla varmt och kvavt ute i luften så det gick knappt att andas, det blåste men vindarna var varma.
Det var så varmt att jag nästan höll på att svimma innan jag kommit till skolan.
Nu blåser det rätt så mycket, men det är fortfarande varmt och kvavt så jag antar att det kommer bli världens åskoväder sedan!
Och jag är hemma ensam, det här gillas INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0