Grundlurad

Jag kollade ut genom fönstret imorse och såg att det var klarblå himmel och solen lyste men sedan när jag gick ut blåste det som *, vilken besvikelse.
Och sen lurade Matilda mig den JÄVELN att fotbollen började 2 och inte 4 så då fick jag lite smått panik här ett tag, men sen kom det fram att hon egentligen inte hade någon aning om när fotbollen började så. Så man kan nästan tro att det är 1 april idag, jag blir lurad hela tiden, så vad står på här näst?
Så för att inte bli lurad och gripas av panik mer så stänger jag nu in mig på mitt rum med min ända vän.. Sen när jag lekt lite till med katten då kan jag kanske fundera på att åka till Lina och sedan gå på fotboll, fast vem vet fotbollen kanske var för 3 timmar sedan, jag kanske har blivit lurad igen!

SEN FÅR JAG INTE KATTEN CENTRERAD I INLÄGGET SOM JAG VILL HA DEN, SÅ ALLT GÅR BARA SKIT! Men i alla fall ha på högsta volym när ni klappar katten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0